IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Sztuka Technik

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
avatar

Liczba postów : 39

PisanieTemat: Sztuka Technik   Sro Sty 17, 2018 3:22 am

Określa większość Technik, do których koniecznością jest użycie czakry oraz pieczęci. Sprawia, iż człowiek jest w stanie dokonać rzeczy niemal niemożliwych, wliczając również posługiwanie się bronią. W przeciwieństwie do Sztuki Umysłowej - nie jest iluzją, a jej efekty są prawdziwe. Techniki te często są drugą naturą dla doświadczonych Shinobi, którzy mogą z nich korzystać do woli.
Sztuka Technik o wyższym stopniu trudności pozwala na manipulację swojego otoczenia oraz natury.

Każda Technika posiada pewien stopień rangi, co oznacza trudność w nauczeniu oraz jego siłę. Mogą się zdarzyć podobne do siebie Jutsu, lecz z innymi rangami, co oznacza, że jedno z nich jest mocniejsze od drugiego. Wlicza się tu także Siła Czakry, która może zakwestionować powyższą zasadę.

Ranga I - najsłabsze i najłatwiejsze do wyuczenia Jutsu.
Ranga VI - najmocniejsze i najtrudniejsze do wyuczenia Jutsu.

Lista Jutsu:

Ranga I

Hāremu no Jutsu
Ranga: I
Opis: Technika polega na połączeniu Oiroke no Jutsu oraz Kage Bunshin no Jutsu. Tworzy mnóstwo nagich kobiet.

Henge no Jutsu
Ranga: I
Opis: Technika polega na transformacji w inną osobę.

Kai
Ranga: I
Opis: Technika polega na rozproszeniu Sztuki Umysłu.

Kawarimi no Jutsu
Ranga: I
Opis: Technika pozwalająca na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną lub zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników.

Nawanuke no Jutsu
Ranga: I
Opis: Technika pozwala uwolnić się z więzów.

Oiroke no Jutsu
Ranga: I
Pieczęcie:
Opis: Jest to technika transformacji używana w celu zamiany w piękną i nagą kobietę.



Ranga II

Chakra Kyuin Jutsu
Ranga: II
Opis: Technika polega na odbieraniu czakry przeciwnikowi.

Kasumi Engu no Jutsu
Ranga: II
Opis: Technika polega na wypuszczeniu z ust gazu, który w spotkaniu z ogniem lub iskrą tworzy wielką kulę ognia.

Kiri Gakure no Jutsu
Ranga: II
Opis: Technika polega na stworzeniu ogromnej ilości mgły, zmniejszając widoczność. Gęstość mgły może być kontrolowana przez użytkownika, co uniemożliwia przeciwnikowi przeprowadzenie  odpowiedniego ataku.

Kokū no Jutsu
Ranga: II
Opis: Technika polega na przywołaniu deszczu czarnego oleju.

Oiroke: Onna no Ko Dōshi no Jutsu
Ranga: II
Pieczęcie:
Opis: Technika wykorzystująca Kage Bunshin no Justu do stworzenia dwóch nagich kobiet w niedwuznacznym uścisku.

Oiroke: Otoko no Ko Dōshi no Jutsu
Ranga: II
Pieczęcie:
Opis: Technika wykorzystująca Kage Bunshin no Justu do stworzenia dwóch nagich mężczyzn w niedwuznacznej pozycji.

Shinju Zanshu no Jutsu
Ranga: II
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na wciągnięciu przeciwnika pod powierzchnię ziemi. Krótki zasięg (0 - 5 m).

Shunshin no Jutsu
Ranga: II
Pieczęcie:
Opis: Technika pozwalająca na przemieszczanie się na krótką odległość z ogromną prędkością.

Tsūga
Ranga: II
Pieczęcie:
Opis: Użytkownik obraca się z dziką prędkością, przemieniając w powietrzny pocisk. Wykonujący technikę jest w stanie zadać wiele szkód, ponieważ łatwo przedziera się przez gałęzie drzew i wzmocnione ściany Jutsu stylu ziemi. Ten atak jest wykonywany samodzielnie, ale można go wykonać razem z partnerem, co czyni go bardziej skutecznym.


Ranga III

Bakuretsu Koinu
Ranga: III
Opis: Technika tworzy wybuchowego klona naszpikowanego kunaiami.

Bunshin Daibakuha
Ranga: III
Opis: Polega na stworzeniu wybuchowego klona.

Dochu Eigyo no Jutsu
Ranga: III
Opis: Technika umożliwia ukrycie się pod ziemią. Krótki zasięg (0 - 5 m).

Endan
Ranga: III
Opis: Atak poprzez wystrzelenie płomieni z ust.

Gamayudan
Ranga: III
Opis: Atak poprzez wystrzelenie oleistej substancji z ust.

Hai Seki Shō no Jutsu
Ranga: III
Opis: Technika polega na wydmuchaniu dużej ilości popiołu, który następnie wybucha.

Hōsenka no Jutsu
Ranga: III
Pieczęcie: szczur, tygrys, pies, wół, królik, tygrys.
Opis: Technika polega na wydmuchaniu wielu małych ognistych kul.

Kaeru Kaeru no Jutsu
Ranga: III
Opis: Technika polega na zamianę przeciwnika w żabę.

Kamaitachi no Jutsu
Ranga: III
Opis: Technika polega na wytworzeniu powietrznego wiru. W mniejszym lub większym stopniu niszczy wszystko, co znajdzie się na jej drodze. Wiatr kierowany jest przez czakrę, co pozwala użytkownikowi atakować z dużej odległości.

Kuchiyose no Jutsu
Ranga: III
Pieczęcie: wół, pies, ptak, małpa, baran.
Opis: Jest to technika pozwalająca przywołać istotę z innego świata. Możliwe jest po podpisaniu odpowiedniego cyrografu własną krwią. Ilość czakry oraz umiejętność jej kontrolowania ma znaczący wpływ na wynik przywołania.

Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: III
Opis: Technika polega na stworzeniu klona lub klonów z wody. Każda kopia jest zdolna walczyć i może atakować z siłą równą 1/10 siły wykonawcy techniki.

Mizu Rappa
Ranga: III
Opis: Atak strumieniem wody wystrzelonym z ust.

Reppūshō
Ranga: III
Pieczęcie: Wąż → Baran → Dzik → Ptak → Ręce złożone razem
Opis: Technika polegająca na tym, że kiedy użytkownik ma złożone ręce, wiatr jest sprężany i przemieniany w potężny wicher. Technika ta, gdy stosowana jako odosobniony atak, niesie z sobą energię zdolną z łatwością przewrócić człowieka. Jednak prawdziwą wartość tego jutsu uzyskuje się, korzystając z niego razem z broniami ciskanymi, np. kunaiami lub shurikenami. Ich szybkość, moc i zdolność ranienia, a nawet zabijania, są kilkukrotnie zwiększone.

Ryūka no Jutsu
Ranga: III
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na wydmuchaniu wielkiego ognistego smoka.

Shinkū Gyoku
Ranga: III
Pieczęcie:
Opis: Wystrzeliwuje z ust kule sprężonego powietrza.

Suirō no Jutsu
Ranga: III
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na wytworzeniu wodnej kuli, która otacza przeciwnika. Wróg  złapany w tę kulę nie może się ruszać i jest odcięty od dostępu powietrza. Wymaga obecności wody i utrzymywana więzienia przy pomocy jednej ręki.

Sumi Bunshin
Ranga: III
Pieczęcie:
Opis: Wytworzenie klona z atramentu. Zużywa mało czakry.

Takitsubo no Jutsu
Ranga: III
Pieczęcie: Dzik → Pies → Baran
Opis: Jest to Jutsu, które tworzy wodospad poprzez utworzenie wody źródlanej w miejscu, bez żył wodnych. Powoduje duże zmiany otoczenia. Szerokość wodospadu i wielkość wody, zależą tylko i wyłącznie od czakry, którą użytkownik przekazuje do techniki.

Ranga IV

Bakusui Shōha
Ranga: IV
Opis: Technika polega na gwałtownym wydobyciu z ust olbrzymiej ilości wody, co tworzy falę uderzeniową.

Chidori , Raikiri (jap. 雷切 dosł. "Tnący Gromy"?)
Ranga: IV
Opis: Technika polega na skupieniu czakry w jednej dłoni i uderzeniu przeciwnika. Przyjmuje ona postać wielu piorunów, rozchodzących się z ręki. Technika wymaga dużej szybkości, zwinności i sporej ilości czakry. Odgłos wydawany przy jej zastosowaniu przypomina dźwięk wyładowań elektrycznych lub też stada skrzeczących ptaków. Krótki zasięg (10 - 20 cm).

Choujuu Giga
Ranga: IV
Opis: Technika umożliwia ożywienie rysunków. Przykłady: węża - aby schwytać wroga, ptaka - do ucieczki, różnego rodzaju potwory, by zaatakować wroga. Im większe stwory, tym więcej czakry ubywa.

Daibakufu no Jutsu
Ranga: IV
Opis: Technika polega na stworzeniu wielkiego wodnego wiru skierowanego w przeciwnika. Duży zasięg (5 - 15 m).

Daiendan
Ranga: IV
Opis: Potężniejsze wyrzucenie płomieni z ust.

Dokumeki no Jutsu
Ranga: IV
Opis: Technika usuwania trucizny z ciała. Bolesny zabieg dla otrutego.

Doryū Heki
Ranga: IV
Opis: Wypiętrzenie ziemi i utworzenie z niej ściany.

Doryū Joheki
Ranga: IV
Opis: Odmiana techniki Doryū Heki. Polega na stworzeniu wału lub wzniesienia.

Doryū Katsu
Ranga: IV
Opis: Rozdziela ziemię do około dziesięciu metrów od wykonującego technikę.

Gamadaira Kage Ayatsuri no Jutsu
Ranga: IV
Opis: Polega na połączeniu się z cieniem przeciwnika w celu sterowania daną osobą.

Goshokuzame
Ranga: IV
Opis: Technika polegająca na stworzeniu pięciu wodnych rekinów, które atakują cel. Wymaga dużej ilości czakry.

Itsukaku Hakuegei
Ranga: IV
Opis: Technika polega na stworzeniu lodowego wieloryba naturalnych rozmiarów.

Karyū Endan
Ranga: IV
Opis: Technika tworzy wielką i bardzo szybką falę ognia. Średni zasięg (0 - 15 m).

Kazekiri no Jutsu
Ranga: IV
Pieczęcie: Tygrys → Królik → Pies → Baran → Smok
Opis: Ta technika wytwarza ostrze z wiatru, które z łatwością przetnie się przez wroga. W odróżnieniu od większości pozostałych technik wiatru nie wydaje się potrzebować wydmuchiwania wiatru.

Konbi Henge no Jutsu
Ranga: IV
Opis: Technika polega na transformacji w kogoś innego z udziałem dwóch osób. Ilość czakry jest równa sumie sił dwóch osób, które dokonały zamiany.

Rasengan
Ranga: IV
Pieczęcie:
Opis: Technika polegająca na wytworzeniu wiru czakry w jednej ręce, który jest utrzymany w formie kuli. Energia wewnątrz kręci się we wszystkich kierunkach z ogromną prędkością i pod dużym ciśnieniem, co powoduje ogromny wzrost mocy. Krótki zasięg.

Sen'eijashu
Ranga: IV
Pieczęcie:
Opis: Technika pozwala na wysuwanie węży z ramienia lub nadgarstka. Węże są wykorzystywane przede wszystkim do ataku z dystansu lub złapaniu przeciwnika. Ta technika może być stosowana razem z innymi częściami ciała.

Shinkū Ha
Ranga: IV
Pieczęcie:
Opis: Wystrzeliwuje z ust falę sprężonego powietrza.

Suigadan
Ranga: IV
Pieczęcie: Tygrys
Opis: Technika polega na otoczeniu przeciwnika wodnymi stożkami, przypominającymi żądła, które na polecenie użytkownika wbijają się we wroga. Możliwe tylko na powierzchni wody. Krótki zasięg (0 - 5 m).

Suijinheki
Ranga: IV  
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na stworzeniu wodnej bariery w celu obrony przed atakami. Krótki zasięg (0 - 5 m).

Suikōdan no Jutsu
Ranga: IV
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na ataku przeciwnika ogromną ilością wody w formie rekina. Krótki zasięg (0 - 10 m).

Suiryūdan no Jutsu
Rodzaj: IV
Pieczęcie: Wół → Małpa → Zając → Szczur → Dzik → Ptak → Wół → Koń → Ptak → Szczur → Tygrys → Pies → Tygrys → Wąż → Wół → Baran → Wąż → Dzik → Wąż → Szczur → Yang Wody → Małpa → Ptak → Smok → Ptak → Wół → Koń → Baran → Tygrys → Wąż → Szczur → Małpa → Zając → Dzik → Smok → Baran → Szczur → Wół → Małpa → Ptak → Yang Wody → Szczur → Dzik → Ptak
Opis: Technika polega na stworzeniu Wielkiego Wodnego Smoka. Do jej użycia należy wykonać bardzo dużą ilość ręcznych pieczęci oraz znajdować się w pobliżu zbiornika wodnego. Jest bardzo dobrą techniką ofensywną, zdolną do pozbycia się kilkunastu przeciwników naraz. Jej siła zależy od poziomu czakry i umiejętności użytkownika. Technika jest używana przez ninja, którzy opanowali w niemal perfekcyjnym lub bardzo dobrym stopniu kontrolę Uwolnienia Wody.

Tsuiga no Jutsu
Ranga: IV
Pieczęcie: Tygrys → Wąż → Smok → Pies
Opis: Użytkownik wzywa ninkeny przez przywołanie, aby mogły śledzić cel z podziemia i zaatakować go równocześnie. Przed wykonaniem pieczęci należy oznaczyć przeciwnika własną krwią.

Zukokku
Ranga: IV
Pieczęcie: Szczur → Pies → Tygrys
Opis: Shinobi może wytworzyć ogromną falę czerwonego ognia, która w mgnieniu oka pali wszystko, co znajdzie się na jej drodze. Na koniec ogień wybucha tworząc deszcz odłamków i fale uderzeniową.

Ranga V

Chidorigatana
Ranga: V
Opis: Chidori uformowane na kształt ostrza, które jest zdolne do podziału na wiele dodatkowych elektrycznych noży w zetknięciu z wrogiem. Długi zasięg, do 10 m.

Chidori Nagashi
Ranga: V
Opis: Technika umożliwia pokrycie ciała elektrycznością. Dodatkowo wyładowanie może zostać skierowane gdziekolwiek, umożliwiając wzmacnianie innych ataków. Elektryczność, przepływając przez całe ciało nieskoncentrowana, nie powoduje śmierci przeciwnika, lecz długotrwały paraliż.

Chidori Senbon
Ranga: V
Opis: Chidori w formie tysiąca pocisków. Powoduje uszkodzenie w wielu miejscach ciała. Wróg po trafieniu drętwieje od porażenia elektrycznego.

Daibaku no Jutsu
Ranga: V
Opis: Technika wywołuje potężną eksplozję wody na jej powierzchni dookoła użytkownika. Krótki zasięg (0 - 5 m).

Hiru Banshō Bōka no Jutsu
Ranga: V
Opis: Technika polega na połączeniu się z przedmiotem.

Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: V
Opis: Technika polega na stworzeniu klonów za pomocą czakry. Nie są to iluzje, jak w przypadku Bunshin no Jutsu, a rzeczywiste istoty, które potrafią walczyć i myśleć samodzielnie. Ich zachowanie jest zależne od użytkownika techniki i polecenia, jakie zostało im wydane. Przy jej użyciu czakra właściciela jest dzielona pomiędzy klony. Toteż, gdy replika znika czakra, którą zawierała jest stracona. Wszystkie wiadomości, które otrzymały klony, a także ich zmęczenie zostaje przekazane użytkownikowi po odwołaniu klona.

Otoshibuta
Ranga: V
Pieczęcie: Wąż
Opis: Użytkownik tworzy ogromną pokrywę z ziemi, w kształcie dzika, która znajduje się wysoko w powietrzu, po czym spada na cel, unieruchamiając go.

Raiton Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: V
Opis: Technika podobna do Kage Bunshin no Jutsu z tą różnicą, że klony powstają z elektryczności.

Rasen Rengan
Ranga: V
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na utworzeniu dwóch potężnych Rasenganów w obu rękach. Krótki zasięg

Shichū Shibari
Ranga: V
Pieczęcie: Baran → Dzik → Pies → Ptak → Zając
Opis: Technika przeznaczona do unieruchamiania danych celów. Cała sztuka polega na przywołaniu w mgnieniu oka czterech filarów otaczających przeciwnika. Każda kolumna generuje elektryczność, jednak są to wiązki tak niewielkich rozmiarów, że zamiast zadawać obrażenia, oddziałują na system nerwowy trafionej jednostki, paraliżując ją na pewien czas.

Shihohappo Shuriken
Ranga: V
Pieczęcie:
Opis: Technika polega na wyrzuceniu w przeciwnika ogromnej ilości shurikenów przez klony. Krótki zasięg (0 - 10 m).

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga: V
Pieczęcie:
Opis: Technika polegająca na wyrzuceniu w stronę ofiary shurikena, który następnie rozpada się na wiele mniejszych. Długi zasięg (0 - 10 m).

Sōja Sōsai no Jutsu
Ranga: V
Pieczęcie: Wół
Opis: Samobójcza technika, polegająca na unieruchomieniu przeciwnika przy pomocy własnego ciała, następnie wykorzystuje jego dłoń, by wykonać pieczęć. Sporej wielkości węże oplatają osoby, a następnie zapadają się pod ziemię, grzebiąc wojowników żywcem, przy czym ściskają ich coraz mocniej, by następnie zmiażdżyć.

Yomi Numa
Ranga: V
Pieczęcie: Dzik → Tygrys
Opis: Technika polega na przekształceniu wybranego pola w wielkie bagno, które jest w stanie wciągnąć wszystko.

Ranga VI

Chibaku Tensei
Ranga: VI
Opis: Technika polega na utworzeniu kuli z chakry, która przyciąga wszystko co znajduje się w jej pobliżu i tym samym zwiększa swoje rozmiary. Ma za zadanie uwięzić lub zmiażdżyć przeciwnika.

Chō Ōdama Rasengan
Ranga: VI
Opis: Polega na uformowaniu Rasengana, a następnie dodaniu większej ilości czakry, powiększając o około 3 m średnicy. Efekt jest bardzo widowiskowy.

Hiraishin no Jutsu
Ranga: VI
Opis: Teleportowanie się na spore odległości z ogromną prędkością. Technika ta jest możliwa jedynie w miejsca, gdzie została namalowana specjalna pieczęć przez użytkownika.

Kirin
Ranga: VI
Opis: Siła tej techniki tkwi w błyskawicy pochodzącej z samego nieba. Jest prawie nie do uniknięcia, choć zależy to od bliskości celu. Technika powoduje ogromne zniszczenia i ma wyjątkowo długi zasięg (0 - 30 m).

Ōdama Rasengan
Ranga: VI
Pieczęcie:
Opis: Ulepszona wersja Rasengan, który zostaje uformowany w kulę o wymiarach piłki plażowej, wymaga dużej ilości czakry.

Rasenshuriken
Ranga: VI
Pieczęcie:
Opis: Rasengan wzbogacony zostaje o żywioł wiatru i uformowany na kształt shurikena. Działa na poziomie komórkowym - przerywa kanaliki czakry. Długi zasięg (10 - 20 m).

Shinra Tensei
Ranga: VI
Pieczęcie:
Opis: Silne wyładowanie energii, przy pomocy której użytkownik jest w stanie odepchnąć, a nawet zniszczyć różne rzeczy - drewno, kości, metal, kamienne mury - w zależności od ilości siły i czakry, włożonej w technikę.

Shōten no Jutsu
Ranga: VI
Pieczęcie:
Opis: Technika polegająca na stworzeniu idealnego klona, który jest doskonałą kopią oryginału. Posiada te same techniki i unikalne bronie.

Sōzō Saisei no Jutsu
Ranga: VI
Pieczęcie: Tygrys
Opis: Technika zmusza komórki do nawet 1000 razy szybszej regeneracji. Jej użycie powoduje wiele efektów ubocznych, min. znaczne skrócenie sobie czasu życia.

Yamata no Jutsu
Ranga: VI
Pieczęcie:
Opis: Używając "mocy reinkarnacji" posiadaną przez Białego Węża jako pośrednictwo, może transformować się w gigantycznego białego węża z ośmioma głowami i taką samą liczbą ogonów. Wąż posiada olbrzymie ciało, nawet większe od tego od Mandy, którego obawiano się jako "najsilniejszy kolosalny wąż". Technika polega zmienieniu się w olbrzymiego, ośmiogłowego, białego węża.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://kurosu.forumpolish.com
 
Sztuka Technik
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: 
 :: Kompendium wiedzy dla przykładnych samurajów :: Jutsu
-
Skocz do: